20 października 2013

Raw Beauty.

Na jednym z portali znalazłam artykuł o czystym pięknie, okraszony zdjęciami przedstawiał modelki bez makijażu, całkiem naturalne i wyglądające jakby przed sekundą wstały z łóżka. Pomyślałam więc, że zrobię podobne zdjęcia idąc odrobinę dalej - tak wyglądam chwilę po przebudzeniu, odpuściłam nawet uczesanie się. Sto procent naturalności, bez komputerowej obróbki i ingerencji PS. Na foto bluzka z sheinside.


I chwilę później - również saute na urodzinowym spacerze w Łazienkach (o tej porze roku jest tam przepięknie!). Jak często pozwalacie swojej skórze na taki odpoczynek?


Dziewczyny, może dacie się namówić do zrobienia swoich zdjęć Raw Beauty? Jeśli tak - koniecznie prześlijcie mi zdjęcie, zrobimy kolaż!
Raw Beauty.
Czytaj dalej...

83 komentarze:

  1. Ślicznie uwielbiam takie naturalne fajne kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, nie jedna topowa piękność z okładki i wybiegu, mogłaby pozazdrościć Ci atrakcyjnego wyglądu po przebudzeniu... ;)
    pozdrawiam pirath

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pirath, dziękuję, chociaż coś to trochę naciągane ;)))

      Usuń
    2. ależ skąd, wczoraj natknąłem się na serię zdjęć gwiazd i gwiazdeczek (chyba bo bez podpisu pod fotkami whu is whu - ciężko było wykminić kto to w ogóle jest)... :) rozpoznałem tylko Jessicę Albę i ona jako jedyna wyglądała bez makijażu naprawdę dobrze... :D

      Usuń
  3. chciałabym tak pięknie wyglądać po przebudzeniu jak Ty :) ja na prawdę straszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja skóra odpoczywa zawsze gdy jestem w domu,nie maluje wtedy w ogóle. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, Twój facet ma miły widok rano :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś ładna !
    Taka dziwna, ale ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam napisać "zazdroszczę odwagi" ale w sumie gdybym tak dobrze wyglądała po przebudzeniu to sama z chęcią zrobiłabym takie foty i wrzuciła na bloga. Niestety, u mnie nie jest tak dobrze :/
    Ale jednak jeśli mam taką opcję (np wolny dzień, kiedy wiem, że nie będzie trzeba z domu wychodzić lub gdy jestem chora) to daję mojej skórze odpocząć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Cię rano wyobraź sobie i jakoś nie mam traumy więc nie ściemniaj mi tutaj!

      Usuń
    2. hehe to wtedy musiało być w takim razie dobrze... teraz siedzę w domu bez mejkapu i normalnie masakra.
      Poza mężem i listonoszami i Kamilem jesteś chyba jedyną osobą co mnie bez widziała :D hehe

      Usuń
  7. A ja się maluję bo po prostu lubię! :) Gdybym się uparła w sumie mogłabym chodzić bez makijażu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię, ale czasaim daję skórze dzień wolny:)

      Usuń
  8. ja często u siebie na blogu jak pokazuję podkład pokazuję tez siebie "saute" zaraz po przebudzeniu i nie zawsze podoba mi się to co widzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Tobie to juz na pewn nie uwierze - widzialam Twoja cere!!!!

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz bez makijażu :) Ale w makijażu jeszcze piękniej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że tak właśnie wygląda "czyste piękno" :) I że jesteś idealnym dowodem na to, że kobieta może wyglądać pięknie tak z makijażem, jak i bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na kolaż!
    Wyglądasz przepięknie!
    Zazdroszczę spacerów w Łazienkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, spacery są super - wczoraj było ciepło i bardzo bardzo fajnie można było spędzić czas! Dziękuję :*

      Usuń
  12. Super! Jak byłam piękna i młoda też tak wyglądałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daisy z tą młodością to bym nie przesadzała - ja już jedną nogą jestem 30 tka.:)

      Usuń
  13. wyglądasz jak slodka, mala dziewczynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym tak dobrze wyglądać bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O ile lubię się malować to bardzo często chodzę bez makijażu. Tak często, że zaczęłam się sobie podobać bez tych wszystkich malowideł na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaa dla mnie nawet piękniej wyglądasz bez makijażu :) Tak świeżo i lekko.
    Ja to w sumie często latam bez niczego, bo jak to się mówi "szewc bez butów chodzi" i często przyjmuję klientki "saute" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj chyba moje zdjęcie byłoby przerażające. Nie najlepiej czuję się bez makijażu, nie pamiętam kiedy miałam taki dzień.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie Ci bez makijażu. :) śliczny masz odcień ust. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja pozwalam sobie na taki odpoczynek raz w tygodniu, czasem dwa - jeśli mam taką możliwość. Myję tylko twarz żelem, nakładam krem i koniec. Jeśli już muszę wyjść na zakupy czy spacer, to tylko tusz do rzęs. Po całym tygodniu pracy (gdzie makijaż niestety musi być) uwielbiam zrobić sobie taki dzień saute :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak zupełnie saute to ja tylko na wsi na wakacjach śmigam. Na co dzień się co prawda dużo nie maluję, ale bez tuszu i odrobiny pudru czuję się naga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna sesja:) Może spróbuję hehe choć ja sie kiedys pokazałam w masce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne ;) o pisze to z całkowitą szczerością - niesterty nie każdymoże pochwalić się tak uroczymi zdjęciami zaraz po przebudzeniu! I gratuluję odwagi!!! Nie wiem czy ja byłabym tak odważna pokazała swoje zdjęcie na blogu zaraz po przebudzeniu - zresztą jak narazie nawet w makijażu nie za wiele tych zdjęć pokazuje hehe

    OdpowiedzUsuń
  23. jak bym miala taka cere to tez bym mogla chodzic bez makijazu;) niestety mam duzo niedoskonalosci, przebarwien, podkowki pod oczami;/ no i tu po przebudzeniu to moje wlosy wygladaja jak jaskiniowca:D nie wstydze sie wyjsc bez makijazu jak trzeba, ale na neta nie wrzucilabym raczej nigdy takiego zdjecia;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm... Zastanowię się. Jeśli takie zrobię, na pewno ci wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kazdy weekend spędzam saute:) piękna dziewczyna z Ciebie,wiele naprawde tego makijażu Ci nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja to chyba częściej jestem saute niż z makijażem, a nawet zdecydowanie częściej ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja po przebudzeniu w sumie nie wyglądam najgorzej, porównując się do innych kobiet, które widziałam bez makijażu :) Czasem mam wrażenie, że z makijażem, czy bez - wyglądam tak samo, jedynie oczy mam mniejsze :) jednak tusz do rzęs to bardzo dobry wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dzisiaj taka jestem pikna od rana bez grama makijazu...i nawet wyszlam do ludzi tak i nie pouciekali;P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja dzisiaj taka jestem pikna od rana bez grama makijazu...i nawet wyszlam do ludzi tak i nie pouciekali;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja dzisiaj taka jestem pikna od rana bez grama makijazu...i nawet wyszlam do ludzi tak i nie pouciekali;P

    OdpowiedzUsuń
  31. Kobiety po przebudzeniu są przepiękne! Naturalne, delikatnie zaspane :-) Z domu nie ruszam się bez umalowanych rzęs, ale mogę patrzeć na siebie z rana, nie mam z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Agata jesteś super:)

    u mnie wszystko przeżyję,ale cięzko będzie bez jednej cieniutkiej warstwy tuszu do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. mogę Ci się pokazać po przebudzeniu ale na bloga nie wrzucę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie:) spróbuję też, ale mam nadzieję, że efekt będzie u mnie równie piękny jak u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się odważyłam, może ktoś jeszcze?

      http://bm-makeup.blogspot.com/2013/10/raw-beauty.html

      Usuń
  35. Kurde ale Ci zazdroszczę nienagannej cery ;) Ja po przebudzeniu mam wory pod oczami i wyglądam jak "idź i nie wracaj" :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz ;) Postaram sie zrobić sobie takie foto, ale obawiam sie, ze nie będzie tak ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wyglądasz <3 może spróbuję zrobić takie zdjęcia, ale boję się co z tego wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja bardzo często chodzę bez makijażu, do pracy też. Na blogu mam dużo takich zdjęć, ale jeszcze jedno nie zaszkodzi :) Spróbuję zrobić to jutro. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne włosy! ja mogłabym tylko pomarzyć o takim "straight out of bed" u mnie jest "out of hell" :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ok, przysięgam nie spodziewałam się tylu komentarzy i takich milych slow. Dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Moja grzywka nie wygląda tak ładnie jak u Ciebie jak się obudzę, cała fryzura raczej wygląda jak niezidentyfikowane gniazdo, nieważne czy było spięte czy nie;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Naprawdę urocze zdjęcia :) Ja może nie straszę jakoś mocno bez makijażu (przynajmniej zazwyczaj), ale po przebudzeniu i owszem!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja wyglądam po przebudzeniu jak strach na wróble - wstrętna cera, i cienie dorodniejsze niż u niejednej ćpunki ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Moje zdjęcie może niezbyt piękne, ale akcja fajna, więc z chęcią się przyłączam :)
    http://wchwililuzu.blogspot.com/2013/10/raw-beauty.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie że wrzuciłaś takie zdjęcia ;) ja bym przestraszyła ludzi bez makijażu ;P

    OdpowiedzUsuń
  46. Agata, I did it!
    http://urbanstateofmind.blogspot.com/2013/10/raw-beauty.html
    Daj znać w jakim rozmiarze wysłać Ci zdjęcie do kolażu :*

    OdpowiedzUsuń
  47. śuper wyglądasz! masz piękną cere, ja często chodzę w delikatnym prawie bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dałam się namówić :)
    http://life-in-dots.blogspot.com/2013/10/raw-beauty.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wyglądasz :) Ja też staram się dać czasem skórze odpocząć i nie maluję się jeśli nie wychodzę z domu w jakąś dalszą podróż :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Swietny pomysl :)) ... i mnie przekonalas :D
    http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2013/10/raw-beauty.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny pomysł!
    Wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo spodobał mi się Twój pomysł:) Postanowiłam przyłączyć się do akcji
    http://karminoweusta.blogspot.com/2013/11/blogerka-tez-czowiek-raw-beauty.html

    Świetnie wyglądasz bez makijażu:) Często wychodzę na miasto mając na sobie jedynie puder transparentny i pomadkę ochronną.

    OdpowiedzUsuń
  53. Trafiłam tu przypadkiem i pierwsze co mi się rzuciło w oczy, pościel :) mam taka samą o ile pamiętam Ikea :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Może i ja się tak pokażę ;]

    OdpowiedzUsuń
  55. kusisz dziewczyno, fajny pomysł! :D S:

    OdpowiedzUsuń
  56. Osobiście uważam, że nie ma powodu, żeby się wstydzić iż wychodzimy, pokazujemy się bez makijażu. Przecież to nasze wrodzone i naturalne piękno. A nie "przyozdobiona", czasami przesadnie buźka, różnymi specyfikami. U mnie nakładanie makeup'u następuje tylko w ważnych sprawach. W przeciągu roku może z 15 razy się potrafię tylko umalować :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  57. hej :) Ja w ogóle się nie maluję. No dobra. Kłamię. Prawie nigdy. Naprawdę od wielkiego święta, typu ślub. Nie chcę, nie lubię potem tego zmywać. Nie depiluję nawet brwi bo to jest straszna męczarnia dla mnie :D A jak komuś się nie podobam w wersji natural to niech nie patrzy, o!

    OdpowiedzUsuń
  58. Wyglądasz fantastycznie! Chociaż uważam, że większość dziewczyn myśli, że inne wyglądają bez makijażu super, a same na siebie "patrzeć nie mogą". Ja czasem wychodzę z domu bez makijażu, ale wtedy słyszę pytania typu "jesteś chora?" i rezygnuję z tego na następne kilka miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  59. Te zdjęcia są taaaakie urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. 100 x lepiej bez makijażu, zupłenie inna osoba!

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam taka urode jak Twoja! I ta genialna grzywka(sama mialam ale zrezygnowalam,mam za gwadeatowa twarz)

    OdpowiedzUsuń
  62. Kwadratowa mialo byc:) cholera,mialam isc spac ale tak mnie wciagnal blog ze siedze i siedze...

    OdpowiedzUsuń
  63. urok, kobiecość i wdzięk, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  64. Kobieco i świetnie. Świeżo, bez zbytniego obciążenia. Podoba mi się! Może kiedyś się przełamię i też pokażę swe nagie lico w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej! Pisząc dziś swój post Raw Beuty podlinkowałam Twój wpis :) Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko :) Życzę miłego dnia! Łączę pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...